tradetrans.pl

tradetrans.pl – transport, motoryzacja, biznes, lifestyle

Przegląd sposobów pozyskiwania zleceń na transport międzynarodowy
Transport

Przegląd sposobów pozyskiwania zleceń na transport międzynarodowy

Najbardziej opłacalne zlecenia to te o międzynarodowym charakterze. Jeżeli jesteś gotów do podejmowania takich wyzwań – warto poszukać metod, które pozwolą zdobyć stałe współprace przewozowe.

Skorzystaj z zalet Google Ads

Posiadanie strony internetowej swojego biznesu to w dzisiejszych czasach must-have. Samo założenie swojego miejsca w sieci powinno jednak stanowić początek wyzwań związanych z reklamą internetową. Najszybszym sposobem, który przynosi niemal natychmiastowe rezultaty jest inwestycja w Google Ads. 

Warto w tym celu nawiązać współpracę z doświadczoną firmą, która specjalizuje się w tego typu usługach. 

Sporządzenie listy haseł, na które Twoja firma ma pojawiać się w wynikach wyszukiwania wraz z dopiskiem kraju (jako docelowej destynacji) umożliwi Ci zaistnienie w sieci od razu po zasileniu konta reklamowego. Nie musisz przy tym obawiać się, że koszty takiej reklamy Cię przerosną – przestaną być emitowane po wyczerpaniu budżetu na koncie Google. Analiza statystyk i udoskonalanie strony docelowej pozwoli Ci wyznaczyć kolejne kierunki działań promocyjnych.

Transport międzynarodowy – zlecenia transportowe od firmy spedycyjnej

W opozycji do takiego proaktywnego poszukiwania współpracy na własną rękę jest nawiązanie kooperacji z firmą spedycyjną. Rozwój branży transportowej ma bezpośrednie przełożenie na zapotrzebowanie spedytorów. 

Jeżeli zatem chcesz zaoszczędzić swój czas, energię i pieniądze na samodzielne wyszukiwanie takich współprac – dobrym posunięciem będzie skorzystanie z zasobów doświadczonego przedsiębiorstwa spedycyjnego. Przykładem takiej dynamicznie rozwijającej się firmy jest M&W Spedition. Na stronie https://www.mw-spedition.com/przewoznik/zlecenia-transportowe/ firma prezentuje aktualnie oferowane zlecenia transportowe międzynarodowe.

Wspólne wypracowanie korzystnych dla obu stron warunków współpracy pozwoli Ci skupić się na głównym profilu Twojej działalności, bez konieczności rozpraszania się na aspekty poboczne, w tym np. pozyskiwanie zleceń międzynarodowych na własną rękę i finalizowanie umów z klientami.

Uczestnictwo w targach branżowych i eventach zagranicznych

Jako uzupełnienie wybranych przez Ciebie działań zmierzających do pozyskiwania kolejnych zleceń transportowych międzynarodowych powinno być odwiedzanie targów. Branie udziału w takich eventach pozwoli na bezpośrednie nawiązanie kontaktu z decydentami – możliwość wstępnego zbadania potrzeb i przedstawienia swojej oferty to niepodważalny atut takich spotkań. Rozmowy w kuluarach potrafią naprawdę przekuć się w intratne zlecenia!

Giełdy transportowe, które agregują zapotrzebowanie na kolejnych kooperantów

Cykliczne śledzenie ogłoszeń dodawanych na internetowych giełdach stwarza nie tylko dogodne warunki do nawiązywania kolejnych współprac. To także doskonała okazja do tego, aby na bieżąco i na żywym organizmie śledzić aktualne trendy i zapotrzebowanie. Można to śmiało potraktować jako okazję do podjęcia decyzji o rozbudowie swojej floty pojazdów dla zwiększenia swojej konkurencyjności.

Przy pozyskiwaniu nawet drobnych zleceń warto podchodzić do nich z taką samą rzetelnością jak do tych bardziej opłacalnych. Firma szukająca potencjalnych kooperantów może na początku zlecać drobne współprace w celu sprawdzenia jakości.

Cold calling czy email marketing jako kolejne sposoby na pozyskiwanie zleceń transportu międzynarodowego

Przygotowanie bazy firm, które mogą być potencjalnie zainteresowane nawiązaniem kooperacji w zakresie usług transportowych powinno stanowić punkt wyjściowy tych działań promocyjnych. Opatrzenie tej bazy numerami kontaktowymi oraz adresami email pozwoli Ci na podjęcie dalszych aktywności. Warto opracować na początek wstępny skrypt takiej rozmowy – zbadanie potrzeb pozwoli dopasować optymalną propozycję.

Powyższe metody stanowią ułamek spośród dostępnego repertuaru możliwości na nawiązywanie współprac w zakresie transportu międzynarodowego. Internet, zwrócenie się do firmy spedycyjnej – każda z tych dróg ma swoje mocne strony. Testowanie różnych metod pozwoli na wypracowanie własnych dobrych praktyk w tym zakresie.